torsdag 22. mai 2014

L I L A C



På tide med et lite livstegn.... På kameraet ligger både påskebilder og 17mai pyntet bord, men det er jo over det. For både April og maifesten er godt over...
 
Istedenfor viser jeg bilder av et teppe jeg fikk på bestilling. Jeg var veldig i stuss i begynnelsen av teppet, å fargesammensetningen. Men dette er et av teppene jeg er mest fornøyd med... Trengte bare litt tid visstnok!:) 
Nå har jeg nettopp overlevert teppet, og der ble mammaen veldig fornøyd! da er det gøy å lage:)


3 kommentarer:

  1. Du er så flink!! Gleder meg til i kveld ♥

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig når mottaker blir fornøyd når en ikke er helt fortrolig med produktet under prosessen selv;) Du lager nydelige ting;)

    God helg fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Det var et kjempefint teppe, du er flink! :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails