torsdag 15. november 2012

åpner...


åpner julen 2012.... Endelig!
Nå er det lov!
Her er julemusikken kommet på, og jeg har så lyst å synge med... Men siden jeg ikke har stemme idag, får jeg bare lytte og nyte! :)
Juleheaderen fra ifjor er på plass...Kanskje kommer det ny med årets bilder etterhvert...
 Bildet er fra ifjor, jeg har ikke pyntet riktig ennå! :)

Blir en spesiell jul iår... Enten får jeg pynte i nye leiligheten, ellers så spørs det om det blir pyntet i det hele tatt. Er liksom ikke så lekkert å skulle pynte pappkasser fra ikea...:P

men man kan jo håpe....? :)




10 kommentarer:

  1. Å så koselig å se at det er flere som har pyntet til jul:) Jeg er også en som er tidelig ute, men syntes det er så koselig med pynten, juleduftene og stemningen:)Å hvis du må flytte mitt oppi julen, så kos deg med pyntethus nå:) Leggger meg til som følger, gleder meg til å titte innom deg:)
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Ja, nå er det lov;)Håper du kommer deg inn i leiligheten så du får pyntet.
    Kjempefin header du har;)

    Jeg har fri og står på hodet i julmarked prosjekter;) Bare så gøy;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. For en fin header, gleder meg til å pynte til jul hjemme. Beste tiden!

    Du får ha god bedring, og håper at du får stemmen tilbake så fort som mulig.

    Ha en fin torsdag!

    klem Penny

    SvarSlett
  4. Godt å se det er flere som gleder seg til jul! :-)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Så koselig!
    Tror jeg må finne fram noe julemusikk jeg også :)
    Gratulerer med dagen i går, og god bedring!
    Klem

    SvarSlett
  6. Du får stable pappkassene så de ligner et juletre! ;) Fortsatt god bedring til deg *♥*

    SvarSlett
  7. Oi, er det jul alt:))
    Her venter vi til 1 desember, men da klarer jeg ikke vente lenger altså:)
    KOOOOS deg ♥

    SvarSlett
  8. Jeg gleder meg til jul...
    Det blir kos å pynte til jul
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  9. Ja, der var jula i gang... hi,hi... kjenner at julestemninga siger på, er nesten alltid slik, kjem snikande i november, men forsvinner litt og litt ettersom ein nærmer seg jul.... ;o)
    Er du på flyttefot og skal bu i pappesker i jula og? Me too....
    Blir litt trist å ikkje få pynte til jul slik som vanlig, men gleder meg slik til å komme i gang i nye huset at det går fint!
    Gleder meg over at eg får pynte ekstra fint i "nytt" hus neste jul ;o)

    fin fredag!

    klem ib

    SvarSlett
  10. I dag har me baka kakemenn lillebror og eg, og sviblane har stått ei veka alt, så ja, jula er i gong her også :) Om enn litt forsiktig. Eg skulle veldig gjerne hatt litt djupare vinduskarmer, men dei er djupe nok til blomar og lyslykter, så eg lyt vel seia meg nøgd med det. Men mine drømme vinduskarmar, dei er i eit kvitt murhus, med kvitslamma veggar inne, og dei er djuuuupe. Ut vindauga ser eg på gylne kornmarker, og det står nokre hestar og graser i horisonten. Der er store grøne, lubne trær, hagen er grønn og har epletre og mange koselige krokar. Muligens har me strå på taket, og peis har me i alle fall, ein stor og vid og koselig ein. Jah... kanskje har eg murhuset til ho i The Holiday? Berre at det er kvitt?

    God helg :)

    Klem Eli

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails