onsdag 31. oktober 2012

oktober ending








 Så var Oktober plutselig over.... Den måneden her har bare føket avgårde!
Fortsatt mye å gjøre, og bloggen har blitt nedprioritert. Forhåpentligvis, er jeg snart litt mer på plass igjen... Kameraet blir ikke rørt for tiden, og det er bare kameraet på telefonen som får gjennomgå. Her kommer litt halloween bilder fra tivoli i københavn, hvor jeg har vært i fire dager. Litt jobb, og litt koseligheter:) Var veldig fin stemning i Tivoli, med lys og flotte utstillinger, selv om jeg igrunn ikke er veldig for Halloween feiring i Norge. Her har vi jo tradisjon med julebukker på nyttårsaften- det synes jeg er mye koseligere:)
Hva synes du?

Nå venter november, og jeg gleder meg til årets nest siste måned:)

3 kommentarer:

  1. Det er heilt utruligt kor fort tida går og nå er me i november,litt sprøtt men viser bare kor fort tida går:)
    Ønsker deg ein fin fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig med deg!! :)
    Ser ut som du har kost deg maks.. Fine stemningsfulle bilder du deler - København er jo så kos ♥

    Gleder meg som bare det til lørdag, ikke lenge igjen nå!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Ja til nyttårsbukker, nei til halloween :) Ser ut som du koste deg i Køben flotte du! :) God helg!! Klem K

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails