søndag 25. mars 2012

fire dager


post signature 
Til jeg tar påskeferie! åh! det skal bli så deilig!
Elleve dager med fri... det er det man kaller luksus!
fine, og litt annerledes påskeegg er kjøpt på kremmerhuset! 
Første gangen jeg seg slike påskeegg uten og ha vært laget i papp/papir.
Så måtte bare ha:)


Hvilken dag spiser du påskeegg?
ligger det åpent hele påsken? eller på påskeaften, eller 1 dag?
Fra jeg var liten fikk vi alltid påskeegg på påskeaftensmorningen.. så måtte vi leite i stuen for og finne det. En fin tradisjon, som jeg fortsatt holder. Så da blir det to uker til påskeeggspising:)

Fin søndag!:)


8 kommentarer:

  1. Så deilig med langfri:)
    Blir det her i påsken og!!
    Gleder meg og håper vi får knallvær ♥

    Kjempefine påskeegg:)
    Her er det egg på påskeaften, men må innrømme at det blir endel godis i løpet av påsekdagene:)

    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så deilig med påskefri, jeg skal jobbe jeg da. Men etter påske tar jeg en uke i sharm el sheik og feirer bursdag. Yeay!

    De påskeeggene var finfine, sånne har ikke jeg sett før heller.
    Her er det egg fra skjærtorsdag og det skal holde heeele påsken *kremt*

    I dag har vi bare malt, flikket, sparklet - lurt inn en lang sykkeltur og nå sitter jeg og leser korrektur på annonser og lurer inn en bloggpause nå og da :)

    Snart skal vi grille - det skal bli så deilig!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så herlig med langfri! Kos deg masse!
    Kjempefine påskeegg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som skal ha langfri! Jeg skal jobbe i påskehelga, men har litt fri innimellom :)
    Fine påskeegg! Hjemme fikk vi påskeegg på påskeaften. Det gjør guttene våre og, men i tillegg gjemmer vi dem og sier at det er påskeharen som har vært her med dem. Det slår skikkelig an, enn så lenge hvertfall :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Skal bli herlig med påskeferie ja :)

    SvarSlett
  6. Påskeferie er digg:)
    Påskegodt står framme heile påsken og blir spist av heile påsken:)

    Håpar du har hatt ei fin helg, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Fine egg! Kremmerhuset har hatt slike i et par år nå. Jeg har et i grønt som jeg kjøpte der for to år siden. Veldig kjekt og litt mer "renslig" føler jeg.. Eggene i papp blir jo litt gufne etterhvert.

    Da jeg var liten fikk jeg påskeegg på påskeaften. Nå som jeg er voksen snoper jeg jo i hele påska.. haha

    Ser ut som at vi har noe å glede oss til i april;)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  8. Hei.Kjempefine påskegg...

    Jeg fekk alltid påskegg på påskeaften..men mine får det skjærtorsdag...

    Ta en titt på bloggen min der finner du en Giveaway som avsluttes i kveld...

    Ha en fin dag..

    Britt

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails