fredag 13. januar 2012

ulykkesdagen


Har til nå vært forrige fredag.. altså ikke fredag den 13. Får håpe det heller bare skjer gode ting idag:)

Jeg har fått min nye iphone idag, og føler meg ikke så hjelpesløs lengre!
Nå er rydding og vasking unnagjort, og helgen kan bare begynne:)


Med dette innlegegt er jeg med i Maia sin fabelaktige utfordring. Vis oss ditt beste interiørbilde!
jeg vil gjerne komme med flere bidrag da... Må bare få lys og alt perfket i stand først:)
Hvem har ikke lyst og være med i konkurransenom et splitter nytt speilreflekskamera?!:)

God helg fra sofakroken:)

7 kommentarer:

  1. Så bra at du er online igjen :) nydelig bilde av tekoppen, ønsker deg en fiiiiin helg :) *♥*

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!
    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Godt at denne fredagen har gått bedre! Slit an med ny iPhone! God helg:)

    SvarSlett
  4. Riktig god helg til deg å vennen!
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg tror jeg hadde svimt av hadde iphonen min blitt borte *skrekk*
    Bra du har fått deg ny.

    Nydeligste bilder i dag :) (egentlig alltid)

    Ønsker deg en fabelaktig helg!
    fredag 13. i dag og jeg har ikke vært ute av huset en gang. Feberfri, men tett som få og skulle ønske jeg hørte i stereo, men formen er stigende og jeg har trua *Smiler*
    klemklem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder...

    Lykke til i konkurransen!

    Britt Kristin

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails