mandag 16. januar 2012

snart tid for et prosjekt eller to!


Før jul byttet vi ut 20 av tripptrappstolene i barnehagen..
De er godt brukt og veldig slitne... Så de andre 20 skulle vi jo kaste...
Men jeg fikk med 2 av de hjem,
og er nå klar for og bli skrudd fra hverandre, pusset ned, og malt med .....bengalack! :)
Tror det blir hvitt! Som jeg har malt en tripp trapp i før 
(fra forrige gang vi byttet ut noen av stolene...).
Så da kan alle tantebarna, som vokser såå fort, ha noe og sitte på når de er på tantebesøk!

Etterpå er planen og sy nye ryggtrekk...:)


Har du noen prosjekter på gang? :)

7 kommentarer:

  1. Ja, da har du litt å henge fingrene i :) Gleder meg til å se resultatet!
    Jeg har dilla på å strikke votter for tida så det er vel mitt prosjekt :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er ihvertfall ingen fare for at du skal kjede deg med det første - hi, hi ;-) Stolene blir sikkert kjempefine når du får malt de og sydd på nytt trekk. Kjekt å ha ordentlige sitteplasser når småtassene inntar heimen.

    Du skulle vært med på bloggtreff, det var utrolig hyggelig og litt skummelt :-O Men, med så mange herlige damer tok det ikke lang tid før jeg kom i snakk med noen :-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så koselig og lage fine stoler til tanteungene ♥
    Tror de koser seg veldig hos deg!!

    SvarSlett
  4. Oj, så heldig du er! Disse koster jo en liten formue;)
    Store planer om å male 2 stk brune her også..

    SvarSlett
  5. Du er så flink!

    Vi skal male alle vinduslistene i huset, men ingen av oss har helt orket til å begynne :)

    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett
  6. Jo stadig prosjekter her, nå vil jeg male gangen. Men først må vi bli kvitt feberen.

    Forsatt fin uke!!

    klemmer

    SvarSlett
  7. Koselig! Stolane er jo sikkert fullt brukbare:)

    Her er det kun maleprosjekt for meg. Men hjernen bobler over av kreativitet på kva eg ynskjer å gjera:) Tolmodighet er en dyd, hehe.

    Ha ein fin fin kveld, klem M

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails