tirsdag 27. desember 2011

fireåring


Idag blir Aksel fire år! 
Han er selvfølgelig verdens nydeligste Aksel. Ikke alltid så sjarmerende når han går rundt og kaller oss for ting, men "tante du er syltetøy" er gjerne ikke det værste :)
Han er midt i kaptein sabeltann perioden, 
og tanten hadde bakt sjørøverskipskake, eller vrak....
For meg er det stort og være tante. Det er stort når små fine tantebarn kaller meg for tante
Idag har vi vært i bursdag, sunget bursdagssang og spist alt for mye. Tradisjonen tro, har tante laget krone, som skal henge på veggen sammen med de tre andre.




Dagens bilder er det storesøsteren som har tatt :) 
Synes Helena var så nydelig på det bildet. Lille trollungen.
 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til søte tante-barnet ditt.
    Så gode ord og ja, det er stas å være tante :)
    Ønsker deg gode romjulsdager.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. 4 år er en herlig alder! selv om man kan bli _litt_ lei av Sabeltannfasen, hehe. -og jeg er misunnelig på deg som er tante til 4, jeg har bare vært "filletante" og fått tantebarna overtatt av andre "ekte" tanter, ikke noe gøy :( men håper fortsatt på å bli ekte tante selv en gang i fremtiden :D *♥*

    SvarSlett
  3. Skjønner godt du koser deg som tante til disse herlige småtrolla :-)
    Å heldige er de som har ei så engasjert tante som du!!!

    Romjulsklem fra Hilde

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails