søndag 27. november 2011

omsider


ble det advent hos meg også...
Var ikke akkurat sånn jeg hadde sett det for meg, men mitt vanlige lysfat fikk duge, denne gangen også:)
Enkelt "stasjet", med fine kubbelys fra LB, julekuler og svibler i glass og kopper!:)
Merker at jeg ikke er så begeistret for all den julepynten som ligger i kassene... Mer og mer blir skiftet ut hvert år... Og ja, hvitt og sølv er en vinner her iallefall:)
Så får vi se hvordan det blir pyntet i resten av stuen iår... og om alt får komme frem!


Tenn lys!
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet, så gode ting kan skje
Må jord og himmel møtes, et lys er tent for det.

 

8 kommentarer:

  1. Et herlig dikt!
    Enig med deg ang. julepynten. Jeg så gjennom noen kasser jeg også, og det er ikke alt som er like aktuellt iår ser jeg!Rart hvor fort man skifter smak!!!

    Kos deg ikveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydelig med svibler til adventsstakene og de skålene sviblene står i er jo bare nydelige!

    SvarSlett
  3. Jeg syns denne virkelig var lekker :)

    Ikke lenge til vi sees kjære :)

    Fabelaktig start på uken til deg.
    Vi kom hjem fra Svigers nå og er fullstappet av pinnekjøtt :)

    klem

    SvarSlett
  4. Så koselig!!! Jeg har også kjøpt/fått svibler i helgen.. :)

    SvarSlett
  5. Fint pyntet. Advent er så koselig. Da kommer julefølelsen uansett, snø eller ikke. Må få kjøpt meg noen svibler jeg og.

    Moro at du ville være med i min giveaway.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Ble da fint dette! Jeg går også for hvit og sølv jul i år, føler ikke rødt passer inn hos meg- men synes det er koselig hos andre! Håper du har hatt en fin 1.søndag i advent!:)

    SvarSlett
  7. Er så fint med lys og advent!! Hadde vi snart fått litt snø også så blir det jul!!

    SvarSlett
  8. Så kjekt at du er med på utfordring inne hos oss! Klem Helene

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails