lørdag 19. november 2011

den nye plassen




Det ble virkelig en forandring...prosjektet mitt kan du lese om HER. To vegger med miljøstrie er revet ned, og nå står to nymalte ( ja, for to uker siden da... TTT)
vegger igjen som gir meg en ny spiseplass!


på den nye veggen har jeg hengt opp de tre bildene mine som jeg har vist dere tidligere, HER, HER og HER. Men ble allikevel ikke helt fornøyd med det ene bildet, det ble så annerledes iforhold til de andre likevel... så kanskje blir det et nytt på sikt der altså:) Bildene er hengt opp med gut, for jeg ville ikke lage hull i de splitter nye veggene ennå hvertfall...
Spiseplassen er en del av stuen, for her må jo virkelig hver kvadratmeter utnyttes. 
Sånn er det og ha liten plass:) 



Ikveld blir det litt bursdagsfeiring! Ha en fin kveld da dere:)

6 kommentarer:

  1. ... veldig flott ღ Her kommer du til
    å kose deg ;) - og slike småting
    kommer opp etter hvert, ikke alltid
    like lett å se med det samme ღ Jeg
    heller liker ikke å skru inn skruer
    i veggene, så her hos meg tar slikt
    laaaang tid, hihi... Ønsker deg en
    fortsatt fin helg - og ha en super
    bursdagsfeiring ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Syntes det var meget vellykket!
    Bildene dine er flotte og passet godt å henge der:)

    Ha en fin lørdagskveld:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Du har vært superflink altså. Tenk å pusse opp helt alene. Der hadde jeg kommet til kort. Elsker den nye kommoden din forresten. Jeg har en stor svakhet for Hemnes, det må jeg bare innrømme.

    Har kjøpt noe nytt i dag jeg og, men det kommer i et senere innlegg.

    Håper lørdagskvelden ble fin.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! Liker også de 3 bildene dine kjempegodt ;)
    Håper bursdagsfeiringen i går ble vellykket.
    Ha en riktig fin søndag.
    Klem Chiline

    SvarSlett
  5. Knallfine bilder og så kjekt at DU har kjøpt by it julepynt... stas:-)

    Ha en super søndag.

    Klemifleng

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Virkelig fint.. :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails