søndag 16. oktober 2011

ellemell- navnet!


Akkurat nå, har Manuela med Mrs Hardy, en blogg utfordring, hvor man skal fortelle historien bak bloggnavnet.
Ellemell- bloggen ble til for 2 år siden snart... 
Og navnet ellemell vet jeg igrunnen ikke helt opphavet til... Da jeg var mindre, het jeg ellemell på såkalte Chat-forum! (ba-snakk, var jo veldig poppis en stund i sånn ca 1998). Var vanskelig og finne på hva man skulle hete der og da.. (elle melle deg fortelle hva skal vi ta? så skrev jeg kanskje feil da...? uten E på slutten liksom?)


Ellemell er nå blitt noe jeg relaterer meg selv til. Det er blitt klesmerket mitt, og det er blitt meg. Jeg heter E... til etternavn, så kanskje man kan si at det også er en plan med det. Ellers så synes jeg igrunn E er en veldig fin bokstav... og alltid er det ikke så lett og velge, så derfor Ellemell....

Her kommer bilder som representerer meg og bloggen min...
 













Se flere fine blogger og bloggnavn her, Hos mrs Hardy

FIN SØNDAG!


12 kommentarer:

  1. Fint innlegg!
    Ellemell er et flott navn på bloggen din, og passer også til ditt klesmerke!

    fin søndag videre
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Bloggnavn er ikke lett å finne på. Fint at du fant et som kan gi relasjoner til deg da. Et eget designnavn.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    For en hyggelig, pen og inspirerendes blogg du har. Kikket tilfeldig forbi deg da jeg så du hadde kommentert hos Blåveispiken. Morsomt å lese om hvordan du valgte navnet Ellemell, og veldig kjekt at du blogger om litt av hvert!!
    Her gleder jeg meg til å komme igjen:) Nå skal jeg lese meg nedover og kose meg!
    Ha en fortsatt fin kveld og god ny uke!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Hei vennen:)

    Morsomt å lese litt mer "personlig" om deg:)
    Ellemell passer kjempefint til deg og de nydelige klærna du lager:)
    Ikke bare bare å finne på bloggnavn...husker egentlig ikke hvorfor jeg valgte mitt:P

    Ønsker deg en super uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. fine ellemell ♥ det er veldig kjekt å lese om de forskjellige bloggnavnene og tankene rundt og bak dem. jammen massevis av herlige bilder i dette innlegget. *♥*

    SvarSlett
  6. Koselig innlegg. Liker bloggnavnet ditt, og gøy at du bruker det på alt det fine du lager også.

    Ha en fin søndagskveld.

    klem, Lise

    SvarSlett
  7. Synes historien bak navnet og selve navnet klinger fint i mine ører :)
    Veldig kjekk utfordring.
    Skal hive meg med etterhvert jeg også!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Syns det er kult at navnet ditt "stopper opp".
    Så fine bilder du viser her, kjekt du er med!
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Så koselig innlegg og vakre bilder, kjekt å lese om blogg navnet ditt :)

    Ha en fortsatt fin søndags kveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  10. Så morsomt å høre historien bak blogg-navnet ditt Ellemell. Nydelige bilder som virkelig representerer den søte bloggen din. Artig utfordring :-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Så moro å lese om Ellemell navnet :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  12. Artig utfordring!
    Liker både navnet og bloggen din veldig godt!!
    Ha en deilig dag!
    Klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails