lørdag 2. juli 2011

solstråler!


I dag har jeg vært tante på fulltid, og fått vært sammen med tvillingene hele dagen. Vi har vært aleine på bytur i solen, og det er så koselig og bare kunne være tante og få masse tantekos av to små herlige tvilling-gull som faktisk snart har 1 års bursdag! ( og det synes jeg er veldig trist, at jeg ikke får være sammen med dem på bursdagen…)
Etter en lang dag, ble det rett i badekaret- De elsker og bade! Nett som sin tante!
Se på solstrålene! Trenger jo nesten ikke sol når man har to sånne!… 
 


(Bilder fra min iphone..)
Håper dere har noen solstråler rundt dere!

3 kommentarer:

  1. Se på de to da :O) Nydelige! Jeg tok noen bilder av mine to i badekaret for noen dager siden. De elsker å bade! Kan skjønne at det er koselig å være tante for to små fine solstråler :O) Kos deg masse med tantebarna dine!

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Sååå søte! Til og spise opp :)

    Bra dere har kosa dere!

    Herlig søndag til deg og dine!
    Klem og smil!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails