torsdag 30. juni 2011

på hodet




Etter jobb idag fikk jeg ånden over meg, til og vaske gulvet! Ennå det ikke er fredag... Hos meg er det trangt om plassen, og når man skal vaske gulvet må alt nesten så og si snues på hodet, og flyttes om på... Noe som betyr at jeg ikke kan vaske gulvet fem minutter før eventuelt besøk ankommer.... da må man heller nøye seg med å støvsuge!


Så idag var det ikke noe besøk jeg skulle få... Jeg fikk nemlig helt nydelige roser på jobben idag, av en av mine små skjønne, som er blitt for stor til og gå hos meg til neste barnehageår, etter sommerferien ( jeg jobber på 0-3 års avdeling i barnehage). Og når man får blomster er det kjekkest og sette dem på et rent og ryddig bord, og da er det jo kjekt og ha vasket gulvet også?..:)
og i samme slengen så kan man jo ommøblere litt? og ta frem litt nye farger?


Og nå... Nå skal jeg ut og kjøpe meg en ny rosevase...synes både rosene og jeg fortjener det!:)




( og imorgen er det fredag og jeg slipper og begynne helgen med fredagsvask! juhu!)
Fin kveld til alle dere fine!


7 kommentarer:

  1. Åh så flink du er! Noen ganger får man bare ånden over seg... Jeg har fått det mye i det siste og det er egentlig litt godt spør du meg :)

    Ønsker deg en herlig junikveld! Den siste i år!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige roser du fikk. :)
    deilig å være ferdig med helgevasken. :)
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Je har hatt fredagsfølelse i hele dag!hehe..
    Godt med alt som er gjort;)

    Nydelig bukett du har fått...
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige roser, så koselig ♥
    Deilig og være ferdig med helgevasken, så kan du kose deg med SOLEN i helgen (kanskje...)

    Her er det og så trangt at det omtrent er ommøbelering når jeg vasker gulv... slitsomt er det!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så deilig å være ferdig med vasken!
    Nydelige roser! Og ja, jordbær er gode bare og ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hihi,sånn ser det ut hos meg også når jeg vasker,alt blir snudd på hodet.Er liksom litt kjekkere og at husvasken når en får være litt krativ, og prøve noe nytt samtidig.Godt med alt som er gjort,*kremt* kan ikke si det samme her...Håper jeg får ånden over meg snart jeg også;)Vakker bukett med roser du har fått,nydelig farge.Kos deg med den og ny rosevase:)

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  7. Deilig å starte helgen med nyvaska hus og skjønne roser. Koselig med gave fra de søte "små" :)

    Nyt helgen og kos deg masse !

    Klem klem fra Tove

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails