onsdag 1. desember 2010

holde seg varm!+ vinnere!



Det er blitt første desember, og nå gjelder det og holde seg varm! Eller inne...:)
Caper i redesign fra ELLEMELL. Mormor strikket en cape til min søster og meg da vi den gang var små, som jeg har laget mønster av, og sydd nydelige ullcaper til søte små prinsesser!
til salgs i alvøen.
modell: Helena:) 

Vinnere av min 1års giveaway ble trukket igårkveld, og jeg brukte random.org. Heldige vinnere denne gangen ble  Renate med Hverdagsliv, som vant en kronetelysestake, og Lykkebo  som vant to julestrømper. Dere må sende meg en mail med adresser, og lykkebo med ønsker ang julestrømpene, på ellemell at live dot com! GRATULERER!


Velkommen desember!

8 kommentarer:

  1. Nei, så gøy!!!
    Skal maile deg snarest :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Den capen ble kjempefin og GRATULERER til de heldige vinnerne! Så koselig med kalender som din søster har hengt opp i all hemmelighet, jeg tror dere to er veldig snille mot hverandre :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Nydelig cape og nydelig modell :-)

    Så heldig du er som har fått så fin kalender... Snill søster du har, men så er jo du ganske snill med henne og da :-)

    klem klem

    SvarSlett
  4. Jeg så bildet av den søte lille og måtte bare ta titten innom deg..og så leser jeg med nedover-og sitter igjen med et stort *SMIL*!! Vant jeg?? Så utrolig kjekt-og så de fiiiine julestrømpene da!:0) Mail kommer. Tuuusen takk:)

    Og Både capen og den lille var helt herlig:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnere :)
    Kjempefint det du har laget!!!
    Hvor kjøper du ullen? S&S?

    SvarSlett
  6. En helt fantastisk fin cape!
    Sukk....får en nesten til å ønske flerer små...men bare nesten.; )

    Ha en fiiin desemberkveld.

    :) fra gunn

    SvarSlett
  7. Helledussen for en nydelig niese du har! ;) Klem fra den stolte mammaen!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails