torsdag 2. september 2010

September!


En ny måned er begynt- og høsten er kommet... Eller er den det?
Idag har det vært sol, og varmt!
Likevel er høsten tid for inneprosjekter, gjerne i form av ting man skulle ha gjort- oppussing feks. Og tid til å gjøre alt man ikke har lov til å gjøre når det liksom er sommer og sol og fint vær til å være ute i. Nå er det høst, og da kan man sy feks.


På kalenderen, hopper Aksel i sølepytter, med yndlingslua! Den er laget av tante. Nå må jeg sy noe nytt gøy til tantebarna. Mammaen er opptatt av at det ikke skal være urettferdig, så da må det bli noe litt likt:) Vi får se hva det blir:)


Her er gårsdagens resultat av høsten...
 FEM ellemell bukser ferdig sydd, og klar for levering:)

Håper du har det fint:)

post signature

4 kommentarer:

  1. For et vakkert høstbilde!! Også blir jeg så imponert over dere som er så flinke til å sy. Må inn på epla di nå og ta en titt skjønner jeg :)

    Jeg har fått en award som jeg har så lyst til å gi videre til deg. Du finner alt om den på bloggen min ;)

    Ønsker deg en strålende flott kveld.

    Kle fra Torunn

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Herlige høstbilder, du har fantastisk blogg, koser meg her inne :)
    Forøvrig, gå inn hos meg, du har vunnet min give away!!! Grattis!!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig mange fine innlegg du har.. Nydelig orkidé (plages veldig med den sorten planter selv, men jobber med saken, har nå en død og en levende hehe)

    Herlige høstbilder, selv elsker jeg høsten og starten på mørketid :)

    Ha en nydelig kveld!

    Klem Karina

    SvarSlett
  4. Så nydelig høstbilde -og så effektiv du er..
    Helt imponert jeg :)

    Nyt fredagen og helgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails