tirsdag 24. august 2010

om bare jeg hadde vært tre år...


...kunne jeg bodd i denne velur jumpsuiten! Første forsøk å sy med velour stoff! Det gikk fint- bare litt støvsuging av rommet etterpå! Jumpsuiten er sydd i baggy størrelse 92-98, og ser bare helt herlig ut i mine øyne!


Her er sommerferien helt over for denne gang- for nå er svømmesesongen igang igjen også! idag har jeg hatt 60 småtasser på svømming- og det er så koselig!

Nå skal jeg sitte i sofaen resten av kvelden og kose meg med bloggene deres, greys og privat praksis! Perfekt avslutning på en fin dag:)

post signature

6 kommentarer:

  1. wow, kuuuul! Skulle ønske jeg var 3 år også :)
    Kos deg foran tv'en...
    Klem
    LIse

    SvarSlett
  2. Så kjempetøff! Du er jo bare så dyktig, du :o) Elsker også mari forklekjolen! Den er supersøt altså! Ja, det kan bli pangstart etter ferien, men det går seg fort til. Så moro med svømming, da :o) Ha en strålende dag! Klemm,er

    SvarSlett
  3. Den kunne eg og glatt a flytta inn i:) Kva med str 38?;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Den såg utruleg god ut og hadde ein nydelig farge :) Eg liker også å sy i velour sjølv om det støver voldsomt - og ungene elsker å gå med det :)

    Flott blogg du har!

    SvarSlett
  5. Så fin buksedress :) og ei gøy blogg å innom :)
    Mvh Linda

    SvarSlett
  6. Kjempesøt jumpsuit ja :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails