søndag 29. august 2010

engel i vinduet!


På soverommet, henger det en engel i vinduet. Det er en glass-engel som glasskunstneren Wenche Larsen har laget. Jeg synes blåfargen båre er såå fin.
En engel som passer på, når man sover!

Slike engler kan du også få kjøpt. I Alvøen i Atelié 2W.
Du som bor i Bergen kan jo komme innom en gang? Så treffes vi kanskje helt på ordentlig?:)

Håper du har hatt en kjempefin helg, og er klar for nok en ny uke!
Ny uke med september i vente:) 

NB: har du ennå ikke meldt deg på i min giveaway, må du skynde deg, to timer igjen:)


post signature

6 kommentarer:

  1. Nydelig engel! Godt å ha noen som passer på når en sover... :)
    Ønsker deg ei fin, ny uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Nesten som din helt egne lille skytsengel..
    Nydelig!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei=)
    Flott engel. Nydelig farge også=)

    Ønsker deg ei fin ny uke=)
    Krysser fingrene i give awayen=)

    SvarSlett
  4. Nydeleg engel med herleg blåfarge! Eg blir meir og meir glad i blått!:)
    Ha ein fin kveld/natt!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så søt den er!
    Takk for hyggelige hilsner inne hos meg :)
    Klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails