lørdag 19. desember 2009

Snø og julestemning!


I natt har det kommet masse snø. Det er helt hvitt ute, og det er ekte julestemning!

Inne har alle dørene mine fått røde julehjerter... Da er det endelig blitt jul i hjemmet!


Hjertene har fått henge på dørene hver jul i tre år nå...og er blitt en viktig tradisjon for meg!
Jeg har begynt på juleferie, og gleder meg over å ha fri frem til fjerde januar! Mange kunstneriske innspill i vente:)
Nå er det bare 5 dager til jul..:)

Snøen dalte lett og fin, og strøk blidt mot ruten min, i morges da jeg drømte på min pute

Vi tok skjerf og votter på, hastet veldig med å gå!

Snart var det tusen barnespor der ute!

Og vi tenner våre lykter når det mørkner, og når alle lyder pakkes inn i vatt.

Ja vi tenner våre lykter når det mørkner.

Kanskje lyser de kvelden si’r god natt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails