søndag 27. desember 2009

Bursdagskrone!

Akselgullet til Tante er 2 år idag!
Jeg har fått streng beskjed om at Tante må lage krone i år som ifjor! Men hvor er kronemalen min?
Jeg synes selv jeg har ganske fin kronemal... Malen fikk jeg fra der jeg var i praksis andre og tredje året, og er egentlig til jente. Men jeg vet råd, og med enkle grep har jeg to maler, en til jente og en til gutt.
Malen har jeg selvfølgelig tatt med til barnehagen min nå, og jeg synes "barna mine" får fiiine kroner på gebursdagene sine!

Hipp, hipp huuuurraaaaaa for Aksel som blir to år idag!

Den fineste gebursdagssangen kommer her...( i forenklet versjon)

Vi har den ære og gratulere vår kjære Aksel som fyller to år.
Og neste år blir ennå mere, ja det er svært så fort som tiden går.
Du skal få kake og små og store gaver, og på den største står det med bokstaver!
Vi har den ære....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails